logotype
img1
img2
img3

Media społecznosciowe zrodłem promocji i dochodow firmy-2022

Szkolenie "Media społecznościowe źródłem promocji i dochodów firmy"

Rodzaj szkolenia: zamknięte (Szkolenie przeznaczone było dla pracowników Stomatologia i Medycyna Estetyczna - Bartosz Fortuna zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie efektywnej sprzedaży i promocji firmy z wykorzystaniem mediów społecznościowych, którzy zajmują się wizerunkiem przedsiębiorstwa w social mediach).

Termin szkolenia : 18.11.2022-04.12.2022

Miejsce zajęć: ul. Jana Matejki 43, 33-300 Nowy Sącz

Liczba godzin szkolenia: 80

Cena za osobę: 4800,00 zł brutto

Cena obejmowała:

-materiały szkoleniowe

-dostęp do sprzętu komputerowego

-dostęp do internetu
-wyżywienie
-certyfikat i zaświadczenie ukończenia szkolenia
-indywidualne konsultacje w trakcie i poszkoleniowe

Wymagania wobec Uczestników: podstawowa umiejętność obsługi komputera,
niezbędny poziom zaawansowania – niski

Kontakt do Opiekuna Merytorycznego: tel. 691541522

Trener: Piotr Rams

Szczegółowy program:

Zakres przedmiotowy szkolenia:
18.11.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11:30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min.    przerwa
13:45-15:15    90 min.    2h


Zajęcia teoretyczne i praktyczne

Social media i ich potencjał sprzedażowy – 4 h
Promocja na Facebooku – 4h



19.11.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11:30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min.    przerwa
13:45-15:15    90 min.    2h

Zajęcia teoretyczne i praktyczne

Działania promocyjne na innych kanałach: LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube – 4h
Optymalizacja sprzedaży na Facebooku – 4h


20.11.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11:30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min.    przerwa
13:45-15:15    90 min.    2h


Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Live, Stories, IGTV – jak opracować skuteczną strategię i nie zagubić się w bogactwie możliwości – 2h
Zdjęcia, filtry, obróbka, hastagi – narzędzia wspomagające pracę w mediach społecznościowych – 4h
Narzędzia graficzne: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello – 2h



25.11.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11:30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min.    przerwa
13:45-15:15    90 min.    2h

Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Narzędzia graficzne: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello – 4h
Budżet kampanii - czy może być oszczędny? – 4h


26.11.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11:30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min.    przerwa
13:45-15:15    90 min.    2h


Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Płatne formy marketingu na Facebook – 2h
Darmowe formy marketingu na Facebook – 3h
Zasady budżetowania – 3h


27.11.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11:30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min.    przerwa
13:45-15:15    90 min.    2h


Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Źródła klientów – strona www/blog – 1h
Efektywny blog – 2h
Linkowanie – zaplanuj swoją sieć – 2h
Narzędzia pomagające w tworzeniu materiałów na blog, vlog, podcast – 3h

1.12.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11:30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min.    przerwa
13:45-15:15    90 min.    2h


Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Analiza statystyk fanpage-a oraz danych branżowych – 4h
W jaki sposób czytać dostarczane dane- 2h
Analiza konkurencji – 2h



2.12.2022
08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11.30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min    przerwa
13:45-15:15    90 min    2h

Zajęcia teoretyczne i praktyczne
Tworzenie kampanii krok po kroku w Menedżerze – 4h
Jak ustrzec się błędów podczas działań promocyjnych- 4h

3.12.2022

08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11.30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min    przerwa
13:45-15:15    90 min    2h

Zajęcia teoretyczne i praktyczne

Sposoby dotarcia do potencjalnych klientów w socjal mediach – 4h
Identyfikacja marki – ćwiczenia praktyczne na swojej marce, m.in. dopasowanie fontów, kolorystyka marki, narzędzia dopasowania koloru do marki, cechy wizualne wyróżniające markę – 4h


4.12.2022

08:00-09:30    90 min.    2h
09:30-09:45    15 min.    przerwa
09:45-11:15    90 min.    2h
11:15-11:30    15 min.    przerwa
11.30-13:00    90 min.    2h
13:00-13:45    45 min    przerwa
13:45-15:15    90 min    2h


Zajęcia teoretyczne i praktyczne

Po co firmie budowanie spójnego wizerunku? – 4h
Rozpoznawalność firmy w socjal mediach – 2h
Komunikacja ofertowa w socjal mediach – 2h

Cele szkolenia i efekty uczenia:

Usługa rozwojowa pozwoliła Uczestnikowi nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie wykorzystania technik sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych do efektywnego pozyskiwania klientów.

Efekty uczenia się
Uczestnik usługi rozwojowej nabył WIEDZĘ w zakresie następujących zagadnień:
Social mediów i ich potencjału sprzedażowego
Sprzedaży na Facebooku
Sprzedaży na innych kanałach: LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube
Optymalizacji sprzedaży na Facebooku
Live, Stories, IGTV – jak opracować skuteczną strategię i nie zagubić się w bogactwie możliwości
Zdjęć, filtrów, obróbki, hastagów – narzędzi wspomagających pracę w mediach społecznościowych
Narzędzi graficznych: Canva, ColorZilla, Eye Dropper, Crello
Budżetu kampanii - czy może być oszczędny?
Płatnych form marketingu na Facebook
Darmowych form marketingu na Facebook
Zasad budżetowania
Źródeł klientów – strona www/blog
Efektywnego blogu
Linkowania – zaplanowania swojej sieci
Narzędzi pomagających w tworzeniu materiałów na blog, vlog, podcast
Analizy statystyk fanpage-a oraz danych branżowych
W jaki sposób czytać dostarczane dane
Analizy konkurencji
Tworzenia kampanii krok po kroku w Menedżerze
Jak ustrzec się błędów podczas działań promocyjnych
Po co firmie budowanie spójnego wizerunku?
Rozpoznawalności firmy w Social mediach
Komunikacji ofertowej w Social mediach
Sposobów dotarcia do potencjalnych klientów w Social mediach
Identyfikacji marki – ćwiczeń praktycznych na swojej marce, m.in. dopasowania fontów, kolorystyki marki, narzędzi dopasowania koloru do marki, cech wizualnych wyróżniających markę
Uczestnik usługi rozwojowej nabył UMIEJĘTNOŚCI w zakresie wykorzystania technik sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych do efektywnego pozyskiwania klientów a w szczególności:
-scharakteryzowania Social mediów i ich potencjału sprzedażowego
-rozróżniania poszczególnych Social mediów oraz sposobów sprzedaży za ich pośrednictwem
-obsługi poszczególnych Social mediów w celu efektywnej sprzedaży
-zdefiniowania skutecznej strategii sprzedażowej za pośrednictwem Social mediów
-rozróżniania płatnych i darmowych form marketingu na Facebook
-scharakteryzowania zasad budżetowania kampanii w Social mediach
-zmonitorowania statystyk fanpage-a oraz danych branżowych
-zmonitorowania konkurencji
-scharakteryzowania tworzenia kampanii krok po kroku w Menedżerze
-zdefiniowania błędów podczas działań promocyjnych
-zwiększenia rozpoznawalności firmy w socjal mediach
-scharakteryzowania sposobów dotarcia do potencjalnych klientów w Social mediach
W zakresie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH Uczestnik usługi rozwojowej potrafi samodzielnie wykorzystywać wiedzę i umiejętności zdobyte podczas szkolenia, stał się specjalistą w zakresie efektywnej sprzedaży z wykorzystaniem mediów społecznościowych, zwiększył swój potencjał pracowniczy/właścicielski i rozwinął się w nowej dziedzinie.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Narzędzia weryfikacji nabytej wiedzy i umiejętności: badanie wyjściowe i końcowe poziomu wiedzy Uczestnika usługi
rozwojowej, badanie opinii/ankieta po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, raport podsumowujący efekty uczenia
się.

REFERENCJE:

Bartosz Fortuna

Małgorzata Zaczyk

Martyna Fortuna

Paweł Serafin