logotype
img1
img2
img3

PROCEDURA REKLAMACJI

Warunki reklamacji usługi szkoleniowej

Warunki reklamacji usługi szkoleniowej: 

  1. Każdy uczestnik szkolenia ma prawo wniesienia reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi edukacyjnej, w szczególności:
    1. świadczenia usługi edukacyjnej w zakresie merytorycznym, metodycznym lub organizacyjnym w sposób niezgodny z postanowieniami Umowy,
    2. niedotrzymania z winy Wykonawcy określonego w Umowie terminu realizacji usługi.
  2. Reklamację należy złożyć do Prezesa Europejskiej Fundacji Rozwoju w formie pisemnej pod rygorem nieważności przy wykorzystaniu formularza reklamacji.
  3. Termin składania reklamacji wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
  4. Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności lub inne okoliczności ją uzasadniające.
  5. Wykonawca/Organizator szkolenia rozpatruje reklamację w terminie 30 dni roboczych, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Wykonawca/Organizator szkolenia powiadamia reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  6. W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji uczestnikowi przysługuje:
    1. częściowy lub całkowity zwrot kosztów poniesionych i związanych ze szkoleniem,
    2. możliwość ponownego uczestnictwa w kursie/szkoleniu o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.
  7. Naruszenie warunków postępowania reklamacyjnego skutkuje nieważnością wniesionej reklamacji.

 

FORMULARZ REKLAMACJI

 

 1. Zgłoszony problem – opis

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

2. Uczestnik szkolenia (imię, nazwisko, adres, telefon, e-mail) lub zlecający szkolenie (dane firmy w przypadku szkoleń zamkniętych)

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

3. Nazwa, data i miejsce szkolenia

...................................................................................................................................................................

4. Proponowana forma rekompensaty (zgodnie z pkt. 7 procedury reklamacji)

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

 

 

Miejscowość …………………………………………… Data …………………Podpis………………….